Huisarts Algemene informatie


Contactgegevens Heeft u medische vragen en/of klachten? Onze huisartsen staan van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur voor u klaar. Een goede huisarts werkt niet alleen, maar samen met een goed team van collega-huisartsen, centrumassistentes, praktijkondersteuners en verpleegkundig specialist. Samen maken zij afspraken over goede huisartsenzorg en vragen elkaar advies.


Waarom stelt de assistente mij vragen?

Om te kunnen beslissen bij welke van deze hulpverleners u het beste terecht kunt, zal de assistente u -wellicht uitgebreider dan u gewend bent- vragen welke klachten u heeft. Zo kan zij voor u de juiste afspraak plannen. Net als uw huisarts, heeft de assistente een beroepsgeheim. Uiteraard blijft het te allen tijde mogelijk om een consult bij uw huisarts te vragen. 

Online informatie over uw klacht? 

U kunt ook zelf via internet antwoorden zoeken op uw gezondheidsvragen via thuisarts. Bij twijfel adviseren wij u altijd contact met uw huisarts op te nemen.




Moet ik naar de dokter?

Iedereen twijfelt wel eens of een bezoek aan de huisarts nodig is. Met de app 'Moet ik naar de dokter?' kunt u zelf beoordelen óf en zo ja, wanneer het nodig is om een huisarts te raadplegen. U krijgt een deskundig en eerlijk advies. 




Kosten en vergoedingen?

Vraagt u zich af of de zorg die u krijgt wel vergoed wordt? Uw huisarts weet niet hoe u verzekerd bent, maar vindt het wel belangrijk dat u goed op de hoogte bent. Op de website van Patiëntenfederatie Nederland kunt u uitzoeken welke zorgverzekering u het beste kunt kiezen. Ook krijgt u informatie over wat vergoed wordt vanuit het basispakket en wat u zelf moet betalen, bijvoorbeeld via het eigen risico. Neem bij twijfel altijd contact op met uw zorgverzekeraar. 

Naar de website van Patiëntenfederatie Nederland

Open hier de Huisartsen tarieven 2020


Medische verklaring?

Heeft u een medische verklaring nodig van de huisarts voor bijvoorbeeld school, het reisbureau, de werkgever of een woningbouwvereniging? Houd er dan rekening mee dat een arts geen verklaringen mag afgeven voor zijn eigen patiënten. In veel gevallen kunt u zelf de informatie doorgeven aan de desbetreffende instantie. Wanneer dit niet mogelijk is, dan kan de instantie zelf een onafhankelijk arts inschakelen.

Contact

Telefoon
040 - 711 70 00

Faxnummer
040 - 281 03 86

Adres
Generaal Cronjéstraat 1
5642 MH Eindhoven

E-mailadres
deakkers@sge.nl

Inschrijven SGE De Akkers Toon adres op kaart
Openingstijden

Maandag t/m vrijdag
8.00 tot 17.00 uur
De balie is gesloten van 12:00-13:00
Delen

Uitgelicht
Nieuw telefoonsysteem per 8 augustus
Nieuw telefoonsysteem per 8 augustus
Geplaatst: 5 augustus 2022

Wij willen u informeren dat SGE De Akkers per 8 augustus 2022 over gaat naar een nieuw telefoonsysteem. Dit houdt in dat u als patiënt in een wachtrij komt te staan en geen terugbel verzoek meer krijgt.

Wanneer belt u met de huisartsen spoedpost?
Wanneer belt u met de huisartsen spoedpost?
Geplaatst: 25 juli 2022

Wanneer het gezondheidscentrum dicht is, kunt u de huisartsen spoedpost bellen, maar let op: De huisartsen spoedpost belt u in de avonden, nachten, weekenden en tijdens feestdagen alleen wanneer u dringend medische zorg nodig heeft.

De MedGemak app is vernieuwd
De MedGemak app is vernieuwd
Geplaatst: 21 juli 2022

Er zijn verbeteringen doorgevoerd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid.